Sonntag, 26. Juli 2015

Oppet luftfilter 740

Oppet luftfilter 740

Var rädd om din Volvo och byt luftfilter vid varje servicetillfälle. Kitet består av ett öppet filter och en modellanpassad värmeavskärmning i pulverlackerad stålplåt. Jag har en Volvo 740 GL 1990 som ej startar efter att jag körde igenom en stor mängd vatten. Opti Flow Filter består av ett öppet filter och en skräddarsydd avskärmning inklusive alla monteringsdetaljer.

Tänkte att det kanske skulle vara roligt med några extra kusar i år. Jag syftade på det man sätter i orginal burken annars hade jag skrivit öppet filter. Thomas bra jobbat fick ett mycket härligare tryck i min BMW 740 e38Efter en optimering av dig steg 1 gav den ca 30hk och 50nm det märksInte bara en piggare motor tillochmed nästan bränslesnål för att vara en V8Tack så mycket och lycka till med dina andra projekt;-).

Volvo 740 eller Bmw som jag vet att en del använder sig utav. Jag har ett öppet luftfilter i maskinrummet (som jag avser att avskärma), filtret är väldigt varmtmärker man när man bara kört lite. Vår kundtjänst har generösa öppettider för att kunna hjälpa dig.

Jag är i tankarna om att montera ett öppet luftfilter på min a4. Jag bytte luftfilter på min Volvo 740 och upptäckte att det droppat olja från röret som går mellan luftmängdmätaren och insuget.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts