Sonntag, 17. Mai 2015

Elektrikerutbildning umea

Elektrikerutbildning umea

Hos Vuxenutbildningen i Umeå kan du läsa på gymnasial nivå och du kan välja mellan olika sätt att studera på, exempelvis schemalagt eller på distans. Allmänförberedande utbildning,EducationArea:[Förberedande och orienterande],Type:education,Orientation:null,Address:Smedjegatan 1,ZipCode:573 31,Phone:null,Description:Vår allmänförberedande utbildning förbereder dig för ett yrkesval eller möjlighet till studier. Laborationer finns på 7 orter: Nyköping, Stockholm, Göteborg, Malmö, Luleå, Umeå och Kramfors. Elmässan växer och nu står också Jönköping och Umeå i tur för arrangemanget. Har läst de andra kommentarerna och förstår inte varför det inte finns någon elektrikerutbildning på någon YH.

Du ska ha minst 4 aring;rs arbetslivserfarenhet som installationstekniker. Efter avslutad elektrikerutbildning övertog han jordbruket i Högbränna, som var i bruk i tolv år. Vi söker dig som har elektrikerutbildning med allmän behörighet (lägst ABL) och flerårig erfarenhet av el-installationer. Josefine som är 21 är plåtslagare, 18-åriga Jessica går sista året på en elektrikerutbildning och spelar bandy. Känns motvilligt att flytta från Umeå efter bara ett år, men jag tror på ödet (till viss del), så där jag tar mig in är vi menade att vara.

Umeå efter bara ett år, men jag tror på ödet (till viss del), så där jag tar mig in är vi menade att vara.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts