Donnerstag, 22. Januar 2015

Akkuyu formasyonu

Akkuyu formasyonu

La centrale russo-turque d’Akkuyu, précurseur d’une nouvelle forme de financement et de gestion du nucléaire civil ? Ulyukaev konuşmasında, Türk Akımı ve Akkuyu gibi büyük projelerin gerçekleştirilmesi ve yatırım işbirliği komisyonunun çalışmalarının durdurulmasının bağlantılı olmadığını vurguladı. Gerkonsan Fabrikası, Türkiye’nin ilk nükleer santrali olacak Akkuyu Nükleer Santral’nin demir ihtiyacını karşılayacak. Bu defa, 2015-2016 eğitim öğretim dönemi için Akkuyu NGS Elektrik Üretim A. Kontenjanları üniversiteler belirleyecekYükseköğretim Kurulu (YÖK), Fen Edebiyat Fakültesi mezunları için formasyon müjdesi verdi.

Eğitimi Sertifika Programlarının sürdürülmesi konusunda da yoğun talepler gelmektedir. Liyas dolomitlerinin (Cehennemdere Formasyonu, Dibekli Üyesi) endüstriyel hammadde potansiyelinin araştırılmasını amaçlamaktadır. Mersin Bölge Kamu Diplomasisi ve Devlet İlişkileri Bölge Müdürü Faruk Uzel istifa etti.

ATANAMAYAN ÖĞRETMEN FORMASYONA KARŞI: Atanamayan öğretmen sayısı 300 binin üzerinde. Mersin- Akkuyu nükleer santralide istihdam edilmek için toplam 80 öğrenci için sınav yapılacak. Akkuyu Nükleer Güç Santrali’nde istihdam edilmek üzere Rusya’daki Ulusal Nükleer Araştırma Üniversitesi Moskova Fizik Mühendisliği Enstitüsü’nde eğitim alacak öğrenciler belirlendi.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK), fen ve edebiyat fakültesi öğrencilerinin öğretmen olabilmelerinin önünü açan pedagojik formasyon kontenjanlarına sınırlama getirmişti. YÖK, Pedagojik Formasyon Sertifika Programları Hakkında açıklama yaptı! La realizzazione di grandi progetti di investimento come il Turkish Stream o la centrale nucleare di Akkuyu non saranno sospesi dal recente decreto del governo russo relativo alle misure economiche contro la Turchia.

Gaziantep Üniversitesi konservatuar öğrencileri, formasyon alamadıkları gerekçesiyle davullu eylem yaptı.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts