Sonntag, 13. Dezember 2015

Xenon lampen peugeot 107

Xenon lampen peugeot 107

Viel mij op dat de xenon lampen niet verder komen dan een meter of 10 voor de auto. Op Mister Auto , vindt u KOPLAMP voor alle PEUGEOT 107 modellen. Ik gebruik nu mijn Xenon koplampen maar daar ik veel start doordat ik kleine stukjes rij moeten die Xenon lampen veel opstarten en daarom zoek ik een dagrijverlichting mogelijkheid.

Xenon lampen peugeot 107

Dagrijverlichting.info beschikt over een uitgebreid netwerk van dealers, inbouw stations en afhaalpunten verspreid door Nederland en België. Of je moet kleine handen hebben de ruimte is echt heel krap,Mocht je het toch zelf doen dan is een spiegel wel makkelijk.

Xenon lampen peugeot 107

Unieke adapater platenOp elke retroquick xenon projector kit zit (zoals je gewend bent van ons) 2 jaar garantie. Fernlicht) gegen solche Cool Blue Intense Lampen in Xenon Optik getauscht.

Peugeot 107 2005-2008 3-deurs hatchbackbox-collateral box-tab. Voor Bouwjaar: vanaf 2005 Geef uw auto een moderne uitstraling met een nieuwe koplampenset. Ik reed gisteravond in het donker en had het gevoel dat de lampen minder ver vooruit schenen dan vroeger.

De arbeid voor de vervanging is gratis, de lamp wordt met 20% korting doorberekend. Lichtbeeld is goed ,mooie scherpe lijnen, maar zwak (beide lampen )Staan de lenzen bekend als slecht ? La référence de choix des constructeurs automobiles item in infoAff[306306]. Alle mir bekannten Nachrüst LED Lampen haben bisher deutlich weniger Helligkeit.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts